Daily Archives: January 19, 2012

Floare de soare


Doamne, am vrut sa te cobor de pe tronul maririi Tale- ca sa te pot inalta si mai sus… Am vrut sa Te compar cu ceva pamantesc- sa vad mai bine divinitatea din Tine Iar eu, am vrut sa urc … Continue reading

Posted in poiezii | Leave a comment

Despre veşnicie-Richard Wurmbrand


Despre veşnicie-Richard Wurmbrand   Veşnicia nu înseamnă timp nesfârşit. Aşa ceva nu există, cum nu există spaţii fără dimensiune. Veşnicia este o stare în care timpul nu mai există (Apocalipsa 10:6). Filosoful Boethius a dat o definiţie, în mare, acceptată … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

Pe-un picior de iad


Asa ceva cred ca e imposibil  de comentat… Nu mila  ma cuprinde, ci ma cutremura aceasta realitate sfasietoare pentru care nu fac nimic…si oare nu e si treaba noastra? Poate ei sunt acolo, in Baia Mare, dar daca am deschide … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

Marturia unui cuget curat


 

Posted in predici | Leave a comment

Caut sot bogat…..


O femeie din New York a scris pe un site finaciar, cerand sfaturi despre cum sa gaseasca un sot bogat: deja acest fapt singur e distractiv, dar partea cea mai tare e ceea ce i-a raspuns un tip. *Ea*: Sunt … Continue reading

Posted in un zambet | Tagged | Leave a comment

Revolutia la care visez…si eu


 In aceste zile cand protestele sunt la ordinea zilei, cand toata lumea intreaba : “Pleaca Basescu  ?”, va propun un articol excelent scris de Vlad Mixich : Revolutia la care visez eu de Vlad Mixich HotNews.ro Vlad Mixich Foto: Cristian Stefanescu, Deutsche … Continue reading

Posted in Politice | Leave a comment