Pogacele cu jumari

Desii dupa cum bine stiti, imi tot propun sa ma mai linistesc prin bucatarie,  astazi am avut un motiv bine intemeiat ( ca daca nu imi gaseam eu vreunul🙂 ), sa fac aceste “bombe calorice” :intoarcerea acasa a sotului meu ( care m-a rugat cam de dupa Craciun sa i le pregatesc) asa ca am trecut la treaba.

Desii nu sunt mare fan pogaci recunosc ca am gustat cateva , ca chiar nu m-am putut abtine ,atat de bune au iesit.

Ingrediente:

-400 ml apa calduta;

-1 cubulet de drojdie;

-1 lingura de zahar;

-5 linguri de ulei;

– 1 ou;

– aproximativ 700 g faina,

-sare.

Toate ingredientele le-am introdus in ordinea de mai sus in masina de paine🙂,(daca nu aveti treceti frumusel la farmantat…🙂.care si-a facut constiincios treaba pana la faza cu dospirea aluatului.( ca sa vedeti ce harnica sunt!🙂 )

Intre timp am luat la rost robotul care privea zambind masina de paine, asa ca i-am dat si lui ceva de lucru…

Am aruncat jumarile ( sa tot fi fost cam o jumatate de kilogram) ,  1 lingurita de sare, 1 lingurita de piper  si putin rozmarin in vasul robotului care bombanind nevoie mare le-a facut o pasta fina.

Dupa vreo ora,( timp in care aluatul a dospit), am intins aluatul si l-am uns cu jumatate din cantitatea de pasta de jumari,impachetandu-l ca la haiose…( stiti voi ca doara gospodine sunteti),l-am intins din nou, am uns cu restul de pasta si am impachetat din nou.

Am intins aluatul,am decupat floricele si rondele, le-am uns cu ou si am presarat putin chimin pe deasupra, am incins cuptorul ( care radea si el de masina de paine si robot🙂 de parca lui nu i-ar veni randul…)

Si tocmai scoase din cuptor…

Si o portie pentru vecini:

Hai ca n-a fost greu, nu-i asa ca incercati si voi?

Sunt foarte bune langa o ceasca de ceai fierbinte…

POFTA BUNA !!!  :)🙂🙂

About angelaioana

Sa-L cunosc pe El..
This entry was posted in aperitive. Bookmark the permalink.

2 Responses to Pogacele cu jumari

  1. teodora says:

    IMI PARE TARE RAU CA NU SUNT VECINA TA (((
    ………daca imparti si la vecini cate o portie

Leave a Reply

