Placinta cu branza de vaca si stafide

Sincer, la inceput m-am gandit sa pregatesc niste branzoici, dar niste musafiri neanuntati dar bineveniti  :)   mi-au cam schimbat planurile ( de aceea nici nu am poze cu tot procesul…tehnologic), aluatul era deja dospit si din lipsa de timp a iesit aceasta placinta delicioasa…

Asa ca nimeni n-a fost suparat iar placinta a fost foarte apreciata…

Am folosit ca ingrediente pentru aluat cele de la cozonac si le-am pus bineanteles in masina de paine🙂 ( nu v-am surprins nu?)

Umplutura am facut-o amestecand aproximativ 500g branza de vaci ( facuta de mine), cu zahar 200g (dupa gust), 3 oua ,coaja de portocala si 100g stafide.

Am impartit aluatul in doua si am intins o parte in tava tapetata cu hartie de copt , am pus umplutura de branza peste care am asezat a doua parte intinsa pe care am uns-o cu un ou batut.

Am introdus la cuptor dar deoarece nu sunt obisnuita sa urmaresc exact ora ( pentru blog🙂  )va sfatuiesc sa incercati cu o scobitoare ( trebuie sa iasa curata, daca preparatul este gata).

Pozele acestea au fost facute a doua zi caci seara s-a mancat  calda jumatate…si  nu i-a pasat nimanui de pozele mele🙂

About angelaioana

Sa-L cunosc pe El..
This entry was posted in dulciuri fel de fel. Bookmark the permalink.

2 Responses to Placinta cu branza de vaca si stafide

  1. Ioana R says:

    azi noapte am visat cu branzoici…pe bune…s cand mai uit pe blog, ce gasesc ?🙂

Leave a Reply

